Sıfır aldığı araç başına bela oldu

Ankara’da 2020 yılında Citroen C5 1.5 130 beygir dizel SUV satın alan vatandaş, otomobilin bir süre sonra boya atmaya başladığını fark etti. Serviste boyanan araçta bir süre sonra yine aynı..

Sıfır aldığı araç başına bela oldu
Atlas International Group

Ankara’da 2020 yılında Citroen C5 1.5 130 beygir dizel SUV satın alan vatandaş, otomobilin bir süre sonra boya atmaya başladığını fark etti. Serviste boyanan araçta bir süre sonra yine aynı sorunlar yaşanmaya başlandı. 20 aydır muhatap bulamadığını belirten vatandaş, “Tek amacım yetkililerin bana ulaşması. Aracımı görün ve bana ulaşın, tek derdim bu” dedi.

Ankara’dan sıfır aldığı SUV tipi otomobilde 3 ay sonra boya atma sorunu yaşayan emekli vatandaş, firmanın mağduriyetini gidermesini istiyor.

Emekli Gültekin Akbaş, 2020 yılında Citroen C5 1.5 130 beygir dizel SUV satın aldı. Otomobilin bir süre sonra boya atmaya başladığını fark eden Akbaş, daha sonra servise gitti.

Akbaş’ın iddiasına göre, servis araçta boya atan kısımları boyadı. Servis tarafından boyanan arabasında yine aynı sorunların yaşandığını ifade eden Akbaş, 20 aydır muhatap bulamamaktan yakındı.

“TEK AMACIM YETKİLİLERİN BANA ULAŞMASI”

Sorunlarının giderilmesi için kendisi ile iletişime geçilmesini istediğini ifade eden Gültekin Akbaş, “Aracımı 2020 yılının Kasım ayında aldım. Sıfır aldığım aracım 3 ay sonra boya atmaya başladı. Servise gittiğimde ilk önce kuş pisliği ve taş sekmesi dendi. Daha sonrasında fabrika hatası olduğunu kabul ettiler. Kronik bir arıza olduğunu belirtip, aracı boyayacaklarını söylediler ve boyadılar. Muradım; yetkililerin benimle muhatap olmasıdır. Karşımda bir muhatap bulamıyorum. 20 aydır bir yetkili arayıp da sıkıntımı sormadı. Servis de aracımı bu hale getirse bile iletişime geçilmedi. Her türlü anlaşmaya hazırım. Arabanın yenisini mi verirler, arabayı alıp parasını mı verirler ya da benimle diyaloğa geçip bir yol mu izleriz her türlü iletişime açığım. Tek amacım yetkililerin bana ulaşması. Aracımı görün ve bana ulaşın, tek derdim bu” dedi.

“ZORLUKLAR YAŞIYORUM”

Akbaş ayrıca, “Aracı ilk aldığımda çok güzel bir araç aldığımı ve servisinin de çok güzel olduğunu düşünmüştüm. Aracın sıkıntıları başlayınca o ilgiliyi göremedim. Çok sevdiğim bir araç ama sıkıntıları nedeniyle zorluklar yaşıyorum” diye konuştu.

İLK YORUMU SİZ YAZIN

Hoş Geldiniz

Üye değilmisiniz? Kayıt Ol!

Hemen Hesabını Oluştur

Zaten bir hesabın mı var? Giriş Yap!

Şifrenizi mi Unuttunuz

Kullanıcı adınızı yada e-posta adresinizi aşağıya girdikten sonra mail adresinize yeni şifreniz gönderilecektir.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.